پرطرفدارترین ساعت هوشمند اسمارت واچ

امروزه ساعت‌های هوشمند به‌عنوان نسل جدید و پرطرف‌دار ساعت‌های دیجیتال روانه بازار شده و علاقه‌مندان زیادی نیز دارند ساعت هوشمند اسمارت واچ نیز ازجمله پر‌ترین ساعت‌های هوشمند موبایلی هست که طرفداران زیادی به خاطر کیفیت و امکانات بی‌نظیرش دارد. با ساعت هوشمند اسمارت واچ امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد که باعث بهبود سبک زندگی و تغییر از زندگی سنتی به زندگی مدرن در شما می‌شود.

چرا ساعت هوشمند اسمارت واچ

ساعت موبایلی هوشمند یکی از گجت ها پرطرفدار در سراسر دنیا هست که قابلیت واردکردن سیم‌کارت همانند موبایل را داشته و برخی امکانات آن را نیز داراست و افرادی که برای اولین بار از این محصول استفاده می‌کنند ممکن است خیلی هیجان‌زده شوند. با نشان دادن این محصول به دوستان و اطرافیانتان آن‌ها را نیز شگفت‌زده خواهید کرد.

رابط کاربری ساعت هوشمند اسمارت واچ

رابط کاربری این ساعت هوشمند موبایلی به‌قدری ساده و روان تعبیه‌شده که از کار کردن با آن لذت خواهید برد در حین حال که منوی این اسمارت واچ فارسی بوده و دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هست. لطفاً در هنگام جا زدن باتری و درج سیم‌کارت و کارت حافظه دقت کنید. شما با ساعت هوشمند اسمارت واچ یکی از بهترین انواع ساعت موبایلی هوشمند را اری کرده اید.

مهم‌ترین مزیت ساعت موبایلی هوشمند اسمارت واچ

یکی از مزیت‌های ویژه این ساعت اسمارت واچ قابلیت درج سیم‌کارت هست و قابلیت پاسخگویی به تماس با هدفون بلوتوث نیز وجود دارد. با استفاده از نسل سوم بلوتوث این ساعت با گوشی آندروید یا آیفون شما جفت می‌شود و می‌توانید تمام اعلان‌های گوشی (نوتیفیکشن) را بر روی ساعت ببینید. مثلاٌ: به‌محض دریافت پیامک بر روی ساعت شما الارم می‌دهد و متن آن نشان داده می‌شود که از همان‌جا هم می‌توانید جواب بدهید.

دوربین و پخش‌کننده موسیقی در اسمارت واچ

این ساعت هوشمند دارای دوربین ۱٫۳ مگا پیکسلی هست که می‌تواند عکس و فیلم‌های شمارا در گالری ساعت ضبط کند و با گذاشتن کارت حافظه در درون اسمات واچ دیگر نگران پر شدن حافظه محصول نباشید. موسیقی از داخل ساعت پخش‌کنید یا با سینگ کردن به موبایلتان آهنگ‌های گوشی‌تان را در اسمارت واچ پخش‌کنید. قدم‌ها و مسافت پیاده‌روی و زمان طی شده را مشاهده کنید.

ویژگی‌های ساعت هوشمند موبایلی اسمارت واچ:

دوربین ۱٫۳ مگا پیکسلی

پشتیبانی از ضبط ویدیو

پشتیبانی از ایرفون

سینک تماس‌های تلفنی

نمایش ساعت

دارای حالت اتوماتیک برای صرفه‌جویی در انرژی

سازگار با بلوتوث ۳٫۰

برد بلوتوث ۵ الی ۱۰ متر

سرعت بالا

فرکانس عملکرد ۲٫۴GHZ

دارای تقویم

اجرای ویدئو

پخش موسیقی

بررسی حالت خواب

گام شمار

راهنمای ساعت هوشمند موبایلی اسمارت واچ

برای ساعت هوشمند موبایلی اسمارت واچ از گاه جانبی به قیمت ۱۱۰۰۰۰ تومان بر روی محصول کلیک کنید.

برای پیامکی ساعت موبایلی اسمارت واچ کد ۱۹۶۲۲۹۸۵ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ ارسال کنید.

ساعت هوشمند اسمارت واچ | قیمت: ۱۱۰۰۰۰ تومان


مرکز اینترنتی نیلو شاپ ساعت ,هوشمند ,اسمارت ,موبایلی ,دارای ,محصول ,ساعت هوشمند ,هوشمند اسمارت , ساعت ,هوشمند موبایلی ,موبایلی اسمارت ,ساعت هوشمند اسمارت ,ساعت هو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران ماندگار ُسیزموزیک کمپین رسمی #ماسربازیم وبلاگ حمید هیراد / دانلود آهنگ و فول آلبوم حمید هیراد ronaldocris فروشگاه ابزار یراق مدرن آموزش تار و سه تار در تهران و کرج اینجانب افولی مهتاب رایان(دانلود-آموزش-آنتی ویروس)